БӘСЕКЕЛЕСТЕР ҚАШАН МАҢЫЗДЫ?
DOI:
https://doi.org/10.47344/sdubss.v52i1.44Кілт сөздер:
мультимаркет стратегиясы, мультимаркетік байланыс (MMБ), өзара төзімділікАңдатпа
Бұл жұмыста компаниялар мультимаркет
стратегиясының логикасынан өздерінің бәсекелестеріне кашалықты көңіл
бөлетіндігін нықтауға бағытталған. Теория фирмалар әдетте бәсекелестікті
төмендету үшін бәсекелес нарыққа әдейі кіреді деп болжайды. Өзара
төзімділік логикасы бойынша, бәсекелестер бірнеше нарықта бір уақытта
жұмыс істесе, бұл қарқынды бәсекелестікті азайтады, сондықтан бір
нарықтағы бір бәсекелестің шабуылы басқа фирманың осы фирманың
шабуылына әкелуі мүмкін. Осыған байланысты фирмалар әдетте
дұшпандық әрекеттерге аз ынталандырады және мультимаркеттық
байланыс жасау арқылы бір-бірінің нарығына шығады. Сондай-ақ, бұл
жұмыста мультимаркет стратегиясының әдетте фирмалардың мақсатсыз
стратегиялары, сонымен қатар мультимаркетік байланыстар (MMБ)
мүмкіндігіне байланысты туындайтындығы баса айтылған. Бұл зерттеу
бәсекелестердің хабардарлығына байланысты мақсатсыз MMБ және
мақсатты MMБ ұғымдарын ажыратады.