СІЛТЕМЕ БАҒА, БАҒА ТҮСІНІГІ ЖӘНЕ ТӨЛЕУГЕ ДАЯРЛЫҚ

Авторлар

  • Takhaui Kamzabek Автор
  • Болат Анарбай Автор
  • Shifo Amirshoev Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdubss.v52i1.34

Кілт сөздер:

анықтамалық баға, бағаны қабылдау, төлеуге дайындылық

Аңдатпа

Өнім бағасы ұйым үшін табысын арттыру үшін, және де
тұтынушылықты арттыру тұрғысынан тұтышушыға үлкен рөл атқарады.
Алайда, фирмалармен белгіленген бағаларға қатысты тұтынушылық
әрекетін біркелкі емес. Зерттеу жұмыстары тұтынушылық бағаны бағалау
және төлеуді екі әр турлі консепт ретінде болжайды. Бағаның салдары үш
теория бойынша талданды (1) бейімделу теориясы (2) ассимиляция
теориясы және (3) транзакция пайдалылық теориясы. Сонымен қатар, бұл
жұмыс бағаны қабылдаудың бес түрін (бағаны оң және теріс түсіну)
көрсетеді, және төлеуге дайындылық моделін қарастырады.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-06-24

Журналдың саны

Бөлім

Статьи