2020 жылы электронды саудаға жаңа көзқарас

Авторлар

  • А Аскарова Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdubss.v53i2.321

Кілт сөздер:

электрондық коммерция, электронды сауда, интернет-дүкен, интернет, нарық, интернет платформалар, сандық мемлекет, ақпараттық кеңістік, әлеуметтік желілер, тұтынушылар құқығын қорғау

Аңдатпа

Бұл мақалада Қазақстан Республикасындағы
электрондық сауданың қазіргі жағдайы, мәселелері мен даму болашағы
қарастырылады. Интернет-платформаның дамуына байланысты   электрондық коммерция бүкіл әлемде керемет прогреске қол жеткізді,
соның арқасында ол дәстүрлі сауда қатынастарын сатушы мен сатып
алушылардың санасын өзгертті. Кез-келген түрдегі тауарды сатып
алғыңыз келсе, тұтынушы үйден кетуге мәжбүр болмайды, бірақ қалаған
нәрсені тек «екі рет басу» арқылы алуға болады. Сонымен қатар, өнім
сатып алушы қалада немесе елде болуы міндетті емес, тапсырыс және
жеткізілім басқа елдерден жасалуы мүмкін. Сауда-саттықтың осы түрінің
танымалдылығының өсуіне байланысты, осы нарықтың құрылымы,
Интернеттің қоғамға әсер ету деңгейі және электронды сауда көлемі,
сондай-ақ осы қызмет түрінің дамуына әсер ететін аспектілер зерттелді.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-12-21

Журналдың саны

Бөлім

Статьи