Корпоративтік мәдениеттің деңгейінің Қазақстандық компаниялардың өндірістік тиімділігіне пандемия жағдайында әсері

Авторлар

  • Ж Нурмахамбетов Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdubss.v54i1.522

Кілт сөздер:

корпоративті мәдениет, компанияның өнімділігі, пандемияның өнімділікке әсері

Аңдатпа

Мақалада корпоративтік мәдениеттің даму деңгейінің
қазақстандық компаниялардың өнімділігіне әсерін зерттеу нәтижелері
келтірілген. Қазақстандық кәсіпорындардың қызметкерлеріне сауалнама
жүргізіліп, пандемия жағдайындағы көрсеткіштердің салыстырмалы
талдауы үшін корпоративті мәдениеттің жоғары және төмен деңгейде
дамыған екі тобы анықталды. Жүргізілген зерттеулер бойынша
қорытындылар жасалады, сонымен қатар қазақстандық компанияларда
корпоративті мәдениетті дамыту бойынша ұсыныстар беріледі. Мақала  тақырыбының өзектілігі мынада: компанияларда корпоративті
мәдениеттің болмауы (немесе оның әлсіз дамуы), әдетте, депрессиялық
көңіл-күйдің, дәрменсіздік сезімдерінің пайда болуына және тіпті
персоналдың өмір сүруінің мағынасыздығына, сайып келгенде өнімділікке
әсер ететін кәсіби құзыреттіліктің төмен бағасы. Тұрақты нарықтық
экономика жағдайында экономикалық өсу кезеңдерінде әлсіз корпоративті
мәдениеттің өнімділікке кері әсерін анықтау қиын, өйткені кәсіпкерлік
үшін жалпы қолайлы факторлар бұл әсерді бейтараптайды. Пандемия
жағдайында компаниялардағы көптеген жасырын басқару жүйесінің
проблемалары айқын болып, оларды анықтау оңайырақ болады. Бұл
зерттеу корпоративті мәдениеттің беріктігі мен оның тиімділік
көрсеткіштеріне әсері арасындағы айқын және дәйекті қатынастарды
іздейді.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-03-28

Журналдың саны

Бөлім

Статьи