САПА МЕН БАҒАНЫҢ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН ЕРЕСЕКТЕР АРАСЫНДАҒЫ ШЕТЕЛДІК КИІМ КОМПАНИЯЛАРЫН ТАҢДАУҒА ӘСЕРІ

Авторлар

  • Алишер Мамедов Автор
  • Абдол Али Хатиби Автор
  • Жаклин Тхам Автор

DOI:

https://doi.org/10.47344/sdubss.v56i3.678

Кілт сөздер:

Тұтынушы мінез-құлқы, сатып алу шешімі, баға, сапа, киім брендтері, жаһандану, нарықтық трендтер, ересектер

Аңдатпа

Зерттеу Қазақстандағы импорттық бренд киімдерін сатып алатын тұтынушылардың сатып алу мінез-құлқына баға мен сапаның әсерін анықтауға бағытталған. Зерттеудің мақсаты тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін баға мен сапа сияқты айнымалыларды қарастыру болды. Сонымен қатар, тұтынушының мінез-құлқының сатып алу таңдауына әсері зерттелді. Бұл зерттеу табиғаты бойынша сапалық зерттеу болды. Бұл зерттеуге Нұр-Сұлтан және Алматы қалаларындағы жұмыс істейтін 500 адамның үлгісі қарапайым кездейсоқ іріктеу арқылы таңдалып алынды, бірақ тек 408 адам сауалнамаға қатысушы ретінде қатысты. Зерттеу қатысушыларынан деректерді алу үшін сауалнама қолданылды. Деректерді талдау үшін SPSS қолданылды. Гипотезаны тексеру үшін корреляция, регрессия және SEM әдістері қолданылды. Корреляция және көп факторлы зерттеулер бойынша сапа да, баға да тұтынушылардың мінез-құлқына және жаһандық киім фирмаларының сатып алу шешімдеріне әсер етеді. Сонымен қатар, тұтынушының мінез-құлқы шетелдік фирмалардан киім сатып алу шешімімен оң байланыста болатыны анықталды. Есепте сондай-ақ нарықтағы шешім қабылдау процесі және сән индустриясын алға жылжытатын факторлар көрсетілген. Жалпы, зерттеу Қазақстандағы қазіргі тұтынушылардың қалауларын түсінуге және болашақта тұтынушылардың қажеттіліктері, қалаулары мен күтулерінің трендтерін болжауға көмектеседі.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-12-28

Журналдың саны

Бөлім

Статьи